There are currently 0 users online.
Z jakiego powodu właściciele sklepów powinni ciekawie aranżować witryny sklepowe?
Od naszych autorów
Submitted by addmean on Wed, 02/15/2023 - 17:21
Odpowiednio zaaranżowana wystawa sklepu, nigdy nie pozostaje niezauważona. Skłania do zatrzymania się choć na małą chwilę, intryguje, wzmaga wyobraźnię, a co najważniejsze : zachęca, by wejść do sklepu.
Author: jasonwoodhead23
Source: http://www.flickr.com
Aktualnie, nie wystarczy już wyeksponowanie w w witrynie sklepowej manekina (chyba, że zamierzony efekt projektanta).
Przygotowanie wystawy sklepowej to nie lada wyzwanie. Witryna nie może swą wystawnością zniechęcać klientów, nie może być także zbyt skromna. Na jakie aspekty musimy zatem zwrócić uwagę? Dbałość o najmniejszy szczegół, tonacja, konsekwencja, to przepis na udaną witrynę.
Przy dekorowaniu sklepów, zwykle inspirująca jest dana pora roku czy zbliżające się święto. I tak wiosenną porą większość salonów, kwiaciarni przykuwa nasz wzrok soczystymi odcieniami zieleni, a w grudniu niemal wszędzie widoczne są prezenty czy atrapy towarów, tzw. mokapy - () na tle ”puszystego” śniegu.
Author: Trevor Cummings
Source: http://www.flickr.com
Aranżację okna lub wnętrza sklepowego należy wykonywać w stosunkowo krótkim czasie, mając na uwadze, aby czas zasłonięcia wystawy nie trwał długo. Wiedzmy, iż sklep pozbawiony na pewien czas witryny, nie funkcjonuje prawidłowo, a przez często powtarzające się, długotrwałe zmiany dekoracji wyrabia sobie złą opinię wśród stałych klientów. Z tego powodu najbezpieczniej jest powołać się na profesjonalistów, wpisując w sieci frazę: dekoracje wystaw sklepowych (sprawdź dodatkowe info o Studiu Plastycznym FX).
Witryna sklepowa to wizytówka sklepu. Zaprasza, mruga okiem, przyciąga uwagę przechodniów. Najważniejsze, by była odpowiednio zaprojektowana – wszystkie elementy muszą być zharmonizowane. Gustowny wystrój wystawy może być prawdziwą ucztą dla oka – dużo osób coraz częściej wybiera się na tzw. window-shopping, czyli najzwyczajniej spacer połączony z oglądaniem wystaw sklepowych. Pamiętajmy zatem - piękna witryna to najlepsza forma reklamy (czytaj pozycjonowanie seo) wizualnej.
Witryna sklepowa to wizytówka sklepu. Zaprasza, mruga okiem, przyciąga uwagę przechodniów. Najważniejsze, by była odpowiednio zaprojektowana – wszystkie elementy muszą być zharmonizowane. Gustowny wystrój wystawy może być prawdziwą ucztą dla oka – dużo osób coraz częściej wybiera się na tzw. window-shopping, czyli najzwyczajniej spacer połączony z oglądaniem wystaw sklepowych. Pamiętajmy zatem - piękna witryna to najlepsza forma reklamy (czytaj pozycjonowanie seo) wizualnej.