There are currently 0 users online.
Za co odpowiada osoba funkcjonująca jako kierownik serwisu?
Od naszych autorów
Submitted by addmean on Wed, 02/15/2023 - 17:21
Praca na każdym kierowniczym etacie jest związana z bardzo dużą odpowiedzialnością. Przykładowo kierownik jakiegoś serwisu, zgodnie z tym co wskazuje nazwa tego stanowiska, to osoba, która jest odpowiedzialna za prawidłowe funkcjonowanie danego serwisu.
Ponadto jest odpowiedzialny za koordynację oraz nadzór wszystkich działań podległego mu personelu.
Taki kierownik serwisu opracowuje obowiązujące w konkretnym salonie metodyki i standardy potrafiące zmaksymalizować efektywność obsługi odbiorców danego serwisu oraz osobiście interweniuje w takiej sytuacji, kiedy następuje wyjątkowo ważne zgłoszenie dotyczące reklamacji. Osoba pracująca na takim stanowisku ma największe doświadczenie oraz jest najlepiej wykwalifikowana spomiędzy wszystkich członków personelu serwisu, posiada obowiązek prowadzenia sezonowych szkoleń dla pracujących w serwisie osób. Kierownik serwisu analizuje także otrzymywanie przez podległy mu personel zgłoszenia i kontroluje ich powtarzalność, żeby usunąć te najczęściej się pojawiające nieprawidłowości oraz wadliwe towary.
Author: Allagash Brewing
Source: http://www.flickr.com
Jeżeli chodzi o wymogi dotyczące osoby działającej na etacie kierownik serwisu, to pośród zazwyczaj spotykanych wspominane jest wykształcenie. Preferowane są te osoby, które posiadają certyfikat uzyskany w uczelni technicznej.
Chcemy rozgonić wszystkie Twoje wątpliwości i dać Ci kolejne i intrygujące wpisy. Zatem kompleksowa wiadomość (https://www.programylojalnosciowe.pl/archiwum/page/5/) oczekuje na Ciebie w podanym linku.
Ponadto niezwykle ważnym czynnikiem jest posiadanie dobrego doświadczenia (najlepiej paroletniego), osiągniętego na stanowisku związanym z zarządzaniem serwisem. Manager serwisu powinien także mieć umiejętności zarządzania personelem, zdolność organizowania pracy swojej oraz podległych mu pracowników. Osoba funkcjonująca na tego typu stanowisku powinna również być zorientowana na jak najbardziej efektywną współpracę ze wszystkimi klientami serwisu.
Chcemy rozgonić wszystkie Twoje wątpliwości i dać Ci kolejne i intrygujące wpisy. Zatem kompleksowa wiadomość (https://www.programylojalnosciowe.pl/archiwum/page/5/) oczekuje na Ciebie w podanym linku.
Ponadto niezwykle ważnym czynnikiem jest posiadanie dobrego doświadczenia (najlepiej paroletniego), osiągniętego na stanowisku związanym z zarządzaniem serwisem. Manager serwisu powinien także mieć umiejętności zarządzania personelem, zdolność organizowania pracy swojej oraz podległych mu pracowników. Osoba funkcjonująca na tego typu stanowisku powinna również być zorientowana na jak najbardziej efektywną współpracę ze wszystkimi klientami serwisu.
Mile widziana jest także umiejętność obsługi komputera. Konieczna jest także bardzo dobra wiedza na temat serwisowanych przedmiotów. Stanowisko managera serwisu funkcjonuje np. w branży IT czy w branży telekomunikacyjnej.