There are currently 0 users online.
Jakie rzeczy mogą robić współczesne wizytówki?
Od naszych autorów
Submitted by addmean on Wed, 02/15/2023 - 17:21
Wspólnym składnikiem prawie każdej nowej rozmowy o interesach jest przekazanie wizytówki. Ten nieduży kartonik to pozostawienie rozwartej furtki do prowadzonej przez nas działalności. Dlatego też jeśli naprawdę chcielibyśmy pozostawić po sobie dobre wrażenia upewnijmy się, że ten kartonik będzie najwyższej jakości.
Jest to zwłaszcza istotne w przypadku niezwykle poważanych zawodów, do których na pewno moglibyśmy zaliczyć różnego rodzaju prawników. Dlatego też nie ma nic zaskakującego w tym, że w takiej kwestii, jak wizytówki radca radca prawny wrocław prawny na pewno także troszczy się o każdy detal. Mowa tu o tego typu parametrach jak jakość, czy też gramatura papieru, uszlachetnienie i oczywiście projekt grafiki. Na szczęście obecnie świat poligrafii jest w stanie wyjść na przeciw nawet najbardziej wysokim wymaganiom klientów. Wystarczyłoby wyobrazić sobie wizytówkę o dużej gramaturze, np. 300 lub 350 g. Mogłaby być ona czarna oraz mieć trójwymiarowe złociste napisy z logotypem kancelarii, nazwiskiem radcy prawnego oraz jego danymi teleadresowymi. Jednak to nie wszystko. W obecnych czasach są wizytówki, które posiadają specjalny chip. Jeżeli zbliżymy wizytówkę do ekranu telefonu, to numer telefonu do właściciela wizytówki będzie automatycznie zapisany do kontaktów w smartfonie interesanta.
Author: Michael Coghlan
Source: http://www.flickr.com
Author: Nguyen Hung Vu
Source: http://www.flickr.com
Warto zainwestować w tego typu wyjście, gdyż jest ono w stanie zrobić znacznie więcej. Za pomocą tylko zbliżenia, mogłoby wysłać dowolnie zaprogramowane informacje, np. stronę internetową, nr telefonu, czy też miejsce lokalizacji biura.
W czasie gdy pozostałe osoby po ofiarowaniu wizytówki bezowocnie oczekują na jakikolwiek kontakt, ta osoba, która otrzyma nowoczesną wizytówkę będzie się nią chwalić przed wszystkimi. A warto wiedzcie, że 1 lipca 2015 roku został wprowadzony nowy kodeks etyki radców prawnych, który definiuje, jakiego rodzaju postaci reklamy są w przypadku tego zawodu dopuszczalne.