There are currently 0 users online.
Jaki jest obraz chlebodawcy w odbiorze pracobiorcy.
Od naszych autorów
Submitted by addmean on Wed, 02/15/2023 - 17:21
Czy finansowanie progresu pracobiorcy koreluje z jego satysfakcją z aktywności zawodowej?
Pracownik zadowolony to pracownik właściwie wynagrodzony, ale czy to jedyny argument dowodzący o z pracy? Ogromna część pracobiorców coraz częściej zauważa, że możliwość rozwoju i podnoszenia umiejętności w pracy jest nierozłączną składową satysfakcji z aktywności zawodowej.
Pracownicy pragną podnoszenia swoich umiejętności i poczucia, że robią w życiu coś mającego sens.
We obecnym świecie obcujemy z coraz popularniejszym kierunkiem finansowania przez chlebodawców szkoleń mających na celu podniesienie kompetencji i wiedzy osób zatrudnionych. Pracodawca reguluje pełne koszty aranżacji szkoleń, tym samym zachęcając osobę zatrudnioną do rozwoju osobistego. Moda na opłacanie takich przedsięwzięć rozprzestrzenia się. Najczęściej na takie typy wsparcia rozwoju osobistym decydują się niemałe firmy, ale nieduże zakłady pracy też nie są z tył i także dbają komplety darmowych szkoleń dla osób zatrudnionych - http://demostenes.com.pl/64214d3e66___flickr_27251130154.jpg|L|W=169|ALT=marina - firma|TITLE=angielski dla firm]
Mając na uwadze, że znajomość języków obcych, a w szczególności w języku angielskim należy do najbardziej pożądanych kompetencji, Firmy pragną wspierać swoich pracowników finansując im bezpłatne szkolenia w tym zakresie. Pracodawcy patrzą szeroko na postęp swojej firmy i nie skąpią pieniędzy na takie przedsięwzięcia.
Wrocław to miejsce w którym mieszkają emigranci różnych narodowości, którzy są chętnie przyjmowani do pracy w polskich firmach, co powoduje, że kooperacja odbywa się w języku uniwersalnym, czyli po angielsku. Poza tym też, pracodawcy finansują angielski dla firm wrocław, Wrocław - angielski dla Wrocław - angielski dla firmikacji pomiędzy pracownikami.
Pracodawcy oferują pracownikom także kursy podnoszące kompetencje, na przykład aranżują kursy z najbardziej użytecznych umiejętności takich jak obsługa komputera czy z technik efektywnej rozmowy.
Reasumując, podnoszenie kompetencji pracowników poprzez lokowanie w szkolenia kompetencyjne, nie tylko korzystnie wpływa na wizerunek firmy, ale też podnosi zadowolenie z pracy pracowników.